Tento „REKLAMAČNÍ ŘÁD“ je nedílnou součástí Obchodních podmínek prodávajícího Gastrovesely s.r.o., provozovatele internetového obchodu www.gastrovesely.cz, IČ 07176210 se sídlem Žižkova 703/72, Ústí nad Labem 400 01 (dále jen prodávající). Reklamační řád popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží zakoupeného na internetovém obchodu prodávajícího www.gastrovesely.cz
Úvodní ustanovení
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Tento reklamační řád je v souladu se zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a v souladu se zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.
Záruka a reklamace
-
Záruka začíná běžet okamžikem převzetí výrobku spotřebitelem
-
Na zboží je poskytována spotřebiteli záruka 24 měsíců
-
Prodávající odpovídá za všechny vady výrobku, které má výrobek při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby
-
Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením
-
Při praní či čištění respektujte symboly uvedené výrobcem na etiketě
-
Reklamaci je možné uplatnit:
-
A) poštou, zašlete na adresu provozovny Žižkova 703/72, Ústí nad Labem 400 01
-
B) osobně na kamenné provozovně na adrese Žižkova 703/72, Ústí nad Labem 400 01
-
C) zasláním elektronicky prostřednictvím prostředku komunikace na dálku internet na emailovou adresu prodávajícího gastrovesely@seznam.cz
-
-
Náklady na dopravu výrobku od spotřebitele k prodávajícímu hradí spotřebitel, náklady na zaslání reklamovaného výrobku zpět hradí prodávající.
-
Reklamované zboží, prosíme, řádně zabalte, aby při přepravě výrobku nedošlo k dalšímu znehodnocení výrobku a přiložte reklamační list (pokud jste jej již nezaslali prostřednictvím emailové korespondence).
-
Reklamační list vyplňte dle jeho obsahu (důležité: uveďte popis vady, jakým způsobem požadujete reklamaci vyřídit a kontakt na Vás)
-
Reklamaci vyřizujeme v souladu s ustanovením § 19 zák. č. 634/1992 SB. o ochraně spotřebitele v platném znění.
-
Spotřebitel musí v případě reklamace vadného zboží prokázat, že zboží bylo zakoupeno na našem internetovém obchodě www.gastrovesely.cz nebo v kamenné provozovně ( např. doklad o zakoupení výrobků, faktura, výpis o bezhotovostní platbě, atd. )